Rensis gelooft in goede zorg en ondersteuning

Klachten

Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over uw begeleiding bij Rensiszorg. Bespreek uw klacht eerst met uw persoonlijk begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.

 

Klachtenfunctionaris

Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Rensiszorg maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris. https://forms.zenya.work/kxqtdc0vdq/449

 

Contactgegevens:

Telefoonnummer: 06 48445538 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)

Email: bemiddeling@quasir.nl

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.

Heb je vragen over bovenstaande? Neem dan contact met ons op via secretariaat@quasir.nl


“We zochten naar iemand die hetzelfde denkt over opvoeden als wij, maar soms ook weerstand durft te bieden of kritische vragen stelt. Voor ons is het extra belangrijk dat er altijd ruimte is om met elkaar te praten.”

Theo Voets, papa van Sem
icon
icon
icon
icon